Mina älskade barn!

Vad skulle jag gjort utan mina älskade barn?
Dom är helt underbara och förgyller mitt liv.
Har man en dålig dag så tittar jag bara på dom fantastiska små liv som jag och Olof har skapat!
Hur är det möjligt egentligen?
Hur kan det bara bli så perfekt?
Egentligen när man tänker på allt som ska klaffa för att ett barn ska bli till så är det faktiskt otroligt att det händer så pass ofta ändå, och att allt oftast sitter där det ska!
Otroligt!

Hur kunde vi göra något så vackert?

Jag älskar er!


Love


LOVE


Kommentarer
Postat av: Änglahus

Visst är det fantastiskt? Igår var det ett år sen jag o niklas var på Cura-kliniken på IVF-infomöte, som livet förändrats sen dess ;0)

2010-02-17 @ 18:14:51
URL: http://anglahus.blogspot.com
Postat av: Gordi

De e underbart=)

2010-02-17 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0