Massa snö!

I dag lämnade jag Anton på dagis 09.30 sen mötte jag Nina med sin söta Amanda utanför huset så gick vi och träffade Malin med sina tvillingar, vi hade lite "mamma träff" i dag igen..=)
Vi gick en långtur vid Ribban, sen avsluta vi med en grymt god lunch på "kallis"..
Jättemysigt!!

Sen gick vi hem, så ringde jag Agneta som döpte Anton för att boka datum till dopet, vi kom fram till 7mars, men efter jag pratat med ........som ska sjunga så kunde inte hon..
Så jag får ringa Agneta i morgon igen och se om det finns en annan dag...helst lite längre fram..
Jag blir ju rent stressad, hur ska jag annars kunna hinna allt innan 7 mars??.. Nä det måste vi ändra....


Nu har vi precis kommit hem efter en sväng på stan, som va idiotiskt att ge sig ut på!!

Men tacka gud för att vi har världens bästa vagn!!
Underbar, nu har den verkligen fått visa vad den går för dessa dagar och den får MVG X 10.

Trots att man har syskonvagnen med två kidz så är den så enkel och smidig.
Kan ju köra den med en hand, är sååååå nöjd!

Urban rules!!



Vi har denna fast med röd liggdel!



Helt klart bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0