Den där JÄVLA cancern!!

Jag är så targ och ledsen på den jävla cancern!
Varför varför!!!

Fick veta i dag att en gammal kund till mig som gått i många år dog i april förra året!!
Såg henne senast för 2 år sedan, innan jag fick Anton.
Hon va mig trogen i 6-7 år och kom var åttonde vecka.
Jag har tänkt mycket på henne sen vi flyttade tillbaks, men vet nu varför hon aldrig kom till  mig igen efter hemflytten.
Usch fy vad ledsen jag blir...
Jag hatar den jävla cancern..
Jag är livrädd för den och det skrämmer mig att man hör det så ofta nu med folk runt omkring som har den eller känner någon som fått cancer..
Fan Fan...
Kan den inte bara försvinna?
Varför drabbar den oskyldiga människor och barn?
Varför inte pedofiler, mördare, våldtäksmän osv..sånna vi ändå inte vill ha här på jord...
Hur tänker "han" däruppe egentligen?
Jävla!!
Ber varje dag för att det inte ska drabba någon och FRAMFÖR allt ingen av mina nära och kära..
Det är det enda jag kan göra för att hoppas att den håller sig borta!
R.I.P.  Criss

Och R.I.P alla som fått lämna oss alldeles för tidigt...



Hoppas ni får er en tankeställare , för det har jag fått..
Lev i dag och älska..
Visa känslor och visa dom du älskar att du älskar...

Bråka inte och visa empati och sympati för andra och gör inte någon illa..
Du vet inte hur länge du eller dom finns, gör inget som du ångrar senare i livet..

Livet är alldeles för kort för att ta saker och ting förgivet, inget här i livet är förgivet.
I morgon kanske den personen i ditt liv inte finns mer...
Kan tyckas att man inte kan gå och tänka så, men jo det kan man visst!
Det är ju verkligeheten...

Ta då varje minut i ditt liv till att göra något bra..

Tänk.....

Ge kärlek...

Kommentarer
Postat av: faster motta

Livet är inte rättvist jag vet.man lever för sina barn när dom är vuxna ock man ska ha det bra tar cancern kent men vi fick 45år det får man vara tacksam för

2010-02-22 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0