Bröllopsmässa!!

Steg upp kl 04.30, in i duschen och sen fick jag ge Tyra mat innan jag skulle till salongen.
Tyra mår mycket bättre, går ju på penicillin och får panodil när hon har det jobbigt med hostan.
Hon är väldigt trött och sover mycket men det är ju inte så konstigt, tar ju på krafterna och va sjuk..

Jag gick iväg till salongen vid 06.15
Modellerna skulle börja trilla in kl 06.00, men jag kom lite senare, så typ 06.20 var jag på plats, för Tyras mattider är svåra att planera..

Jag gjorde vid 2 modeller som skulle gå på modevisningen på Bröllopsmässan..
Vi hade 10 stycken brudar och 2 killar.
Alla blev så fina...

Jag gick hem vid 10.00 för att amma Tyra lite , sen gick jag iväg till Hilton där Bröllopsmässan hölls.

Peggy kom kl 12.00 som jag skulle göra på plats så folk kunde gå förbi och se kom kl 12.00 sen kom Marika kl 13.00, båda blev jättefina.
Dom gick sen runt och delade ut foldrar från salongen.
Linda min väninna som har Relaxa Spa och massage , satt oxå vid vår monter och delade ut visitkort, vi hade även Assa som är Mace up artist , hon sminkade alla modeller, hon är superduktig!
Vi hade även Birgitta som gjorde reklam för sig, hon sprutar Restylane.

Det var en minst sagt händelserik dag.
Så himla vackert och se alla brudar med sina frisyrer och smink!

Man bli lite sugen...=)

Klicka på PLAY så får du lite stämmning oxå..=)
 



 



Min ena modell Cecilia..




Min modell Marika..


Fixar min modell Peggy


Koncentrerad...


Marika..


Vackra Marika...


Vackra Peggy..


Createams monter...

**********************************************************************************************

Fler bilder ser ni på min facebook...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0