Åhhhh såååå glaaaad!!

Söta Jenny var på IKEA igår och köpte 2 rosa backar till mig, det var dom enda kvar...
Då gick jag in och tittade på lagerstatus på deras hemsida och såg att igår hade dom 21 stycken och i dag 432 stycken.
Det måste ju vara en ny leverans i dag då, tänkte jag., och då finns förhoppningsvis rosa med?!

Hämtade upp syrran i morse och körde ut till IKEA 10.30.
Rusade in genom kassorna, jag vågade inte ta några risker och gå igenonm hela IKEA först , så vi givk baklänges..hihihi
OCH DÄR VA DOM!!!!
I kartongerna så var där säkert 60% turkosa 30% svarta och 10% rosa..
Jag flög på dom och tog 8 stycken.
Hade egentligen bara tänkt att ha 4 i min expidit men eftersom dom är sååååååå svåra att få tag på så köpte jag 8 så kan jag ha i alla 8 fack sen om vi vill ha expiditen liggandes, då tog jag 4 till Anton i turkosa oxå.

Tänk att rosa backar kunde göra mig såååå glaaaaaaad!!
Hahahhaahhah

Har ju haft en massa vänner som har varit på IKEA sista tiden och då har dom rosa alltid varit slut.
Och retligt nog kunde man inte se lagerstatus på färgerna utan bara på backarna...

MEN JAG ÄR SÅ LYCKLIG NU!!


Hahahahahhahah Tralla la laaaaaaaaaaa!!

Puss puss puss!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk att något så litet kan göra en så glad!! :) Din blogg gör min dag iaf.. Har jobbat i 20 timmar och nyss kommit hem, och undrade hur det gick för dina backar! Nu fick jag svaret så nu kan jag gå och sova lugnt.. ;) mvh/ en som surfade in på din sida häromdagen! :D

2010-02-23 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0