I´m Back!!!

Nu har jag äntligen hämtat andan efter dopplanering och dop..
Allt gick jättebra...
Allt började ju med att när jag satt i flera timmar med ett bildspel jag skulle ha på dopet så dog datorn..
fick då låna jobbets dator och sitta på nätterna, för att sen lämna tillbax den på morgonarna för att sen hämta den på kvällen igen..
JOBBIGT!!
Och sen satt jag och skrev dopagendan till 04.00 på morgonen en natt, och kom då på 03.00 att jag kanske skulle skriva en dikt till Tyra...där även Anton fanns med.. hahahahhaha 3.00 på morgonen/natten..
Jo då...det gjorde jag, och läste upp den sen i kyrkan:
Till Tyra på sin Dopdag 2010-04-05 från mamma och pappa ♥
Nu har du äntligen kommit till oss lilla Tyra.
Från att vara tre har vi nu blivit fyra.

En obeskrivlig känsla för en far och en mor.
Och Anton har nu blivit en stolt storebror.

Två underbara mirakel som vi fått på kort tid.
Ett stort ansvar över två fantastiska liv.

Det har vi äran att få älska, vårda och att lära.
Hjälpa er i livet även när det blir tungt att bära.

Tillsammans är vi starka och vi hjälper varann.
Vi finns alltid här med en öppen famn.


Ni två är verkligen det bästa som hänt.
En stor känsla som vi aldrig tidigare känt.

Välkommen till oss vår lilla tjej.
Vi är så glada att få lära känna dig.

Anton har pratat med dig mycket i magen.
Han blev så glad när han fick se dig "den dagen"

Älskade barn i våra hjärtan.
*********************************************************************************************
Hon var så himla snäll och glad under hela Dopsermonin..
Vi hade underbara Sarah som sjöng :
"Välkommen hem" med Sonja Aldén
Och "In my daughters eyes" med Martina Mcbride..
Två helt fantastiska låtar....
Och hon sjöng helt underbart!!!
Framsidan av dopagendan!
( Bilden som min kusin marie hjälpte mig med att redigera bakgrunden,tack kusse:-)..)
Innuti
Baksidan.. Min dikt jag skrev
Bilder från dopet kommer i nästa inlägg för jag hinner inte nu, ska iväg och jubba lite...:-)
Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du eller ni har verkligen gjort ett fantastiskt jobb till er underbart vackra lilla prinsessa. Kram

2010-04-09 @ 22:43:12
URL: http://foureveryours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0