Tjejmiddag

Igår var det tjejmiddag hos Linda ..
Tyra va med för första gången, hon hade kjol på sig och var sååå söt..














Hon fick en söt present av Josephine, hon fick en rosa Brio skallra.....


Vi är ju 7 tjejer som träffats 1 gång i månaden nu i 5år..
Så himla kul att vi håller det fortfarande, och jag hoppas det blir många år framöver..
Ser det framför mig, vi som 65åringar åker på våra årliga resor till Mallorca!..Hahhahahah

Det är så mysigt att ses och att följa våra liv, i början hade inga barn och nu är vi 4 stycken och jag har 2 nu och Linda väntar sin 2:a..
Hon har Bf 14 juli så hon hade en söt liten bula just nu..<3..

Vi skiftas om att ha middagarna, och den som är värdinna ska göra varmrätt och efterrätt , förrätt är valfritt..
Vi som kommer har en vinflaska med oss, så värdinnan står inte för dricka, och flaskor som inte dricks upp lämnas till värden..=)
Här är bild på tjejerna, och när Linda med bebis i magen myser med Tyra..=)

I LOVE YOU, GIRLS......<3


 






          


Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen så söt :)



Av mig ;) Jag håller på att starta eget :)

2010-01-03 @ 23:25:51
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: Patricia

Naw vilken söt liten tjej. grattis till er alla 3 och hoppas att allt gick bra. vi ska också ha en till, Patrik e nervös. kram patricia

2010-01-06 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0