Jag...

Hej alla kära!!

Mitt namn är Therese Wahlgren  på 32år

Jag lever med min älskade sambo Olof och våra två underbara barn.
Anton som är född 2007-10-16
Tyra som är född 2009-12-05

Vi har en Fransk Bulldog som är född 2008-05-07

Här på bloggen kommer jag dela med mig av mina tankar,funderingar,familjeliv, mode ja i stort sett allt mellan himmel och jord.. 



Jag jobbar som Frisör sedan 17år tillbax, började som lärling som 15åring på en Salong i närheten av där jag bodde, där var jag i 2år.
Sen gick jag min gymnasieutbildning på Värnhemsskolan i Malmö i 3år.

Jag jobbade mycket på fritiden, lov och helger., på salongen där jag jobbade som lärling, så nu är det 17år, galet!!

Tävlade SkolSM i Borlänge mitt sista år, det var kul och lärorikt, men tävla i hår var inget för mig, kände jag..
Jag söker hela tiden nya utmaningar och jag ÄLSKAR mitt yrke!
Som frisör så gäller det att hela tiden "hänga" med och uppdateras.
Även för utvecklingens skull så måste man gå på mycket kurser för att följa trenderna..

**********************************************************************************

Jag är själv uppväxt i Arlöv med 3 syskon och mina underbara föräldrar Dennis och Britt-Marie..

Jag är äldst,sen har vi Miss.Madelene född 1982, Mr Jimmy 1987, och Mr Sonny 1988.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0