Himla kul story!

Först vill jag berätta  lite kort om när jag skulle få Anton..
Han var beräknad på min och min mammas födelsedag, JA! ni hörde rätt..ahhahahha
16 oktober var han beräknad och han kom den dagen oxå, han kom inte riktigt ner i bäcknet efter 10 timmarns kämpande så han blev förlöst med ett akut snitt tillslut...
Så nu är det Anton , jag och min mamma som firar födelsedag samma dag OTROLIGT va?!...hahahahha

Jag och en väninna var gravida samtidigt då och hon fick sin son dagen efter Anton 17 oktober alltså...
Nu var vi gravida samtidigt igen, och väntade flickor båda två..
Hon var beräknad 28 nov och jag 30 nov..
Båda gick över tiden och vi sms:a varje dag vi givk + och undrade hur vi mådde och kände..hahahhaha
4 dec när jag åkte in första gången, skrev jag till henne, Gordana, att jag åkte in, då retade hon sig för hon kände inget...sen åkte jag hem och skrev det till henne..sen skrev hon till mig 20.00 på kvällen att hon åkte in, hahahahha
Då retade det mig för då va jag hemma ju!!...
03.30 åkte jag in och skrev då ett sms, och undrade hur hon mådde, då skrev hon att hon fött redan 02.30, hahahhaha
Jag låg då i rum 4 och hon i 11, så jg gick in och hälsade p deras söta nyfödda flicka , fick pusta lite mellan varven i mitt värkarbete, hahahahha
Sen kom vår lilla tjej 14.17..så nu har vi flickor som är födda samma dag, så himla kul!
Jag med 5+ och Gordana 7+ över tiden.....=)
Lite slitna mammor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0