3+ kväll.

Nu har jag haft mensvärk hela dagen, och det hugger neråt, hoppas det kommer i natt!!
Jag tror inte jag är redo, ,men det blir jag nog!! ahahhahaha

Varit ute och gått på stan i kväll och köpt lite mossa, dekorationer och en krams till dörren.
Måste sysselsätta mig lite nu när jag bara går hemma..
Anton fick åka karusellen på Gustav, det gillade han...
Olof kom hem från kursen i dag, han har varit i väg sen i Tisdags..
han kom hem vid lunch, fick köra lite tidigare för jag hade lite ont...

Nu är han iväg på nått VIP möte på Torso med Fc Rosengård...
Kommer nog snart hoppas jag...
Saknar honom här hemma med oss......
Plus att jag inte känner mig helt 100.....vill ha honom här och ge mig stöd och löööve!!
hahahha


Anton ser på Pippi firar jul", han älskar Pippi...

Hoppas att jag kan återkomma i morgon och skriva att han/hon är ute och allt gick bra.......

Följer en väninna samtidigt  med msn, och sms, hon var beräknad 28nov, och hennes tjej vill inte heller ut...

Vi hamnar nog samtidigt, Gordana på BB..:-)

Nu ska jag natta Anton om jag klarar slita honom från Pippi..
Vi hörs i morgon , med goda nyheter hoppas jag!!

Kram Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0